Boldogság A Semmiből

Videó: Boldogság A Semmiből

Videó: Váratlan család (1996) - teljes film magyarul 2024, Lehet
Anonim

Előfordul, hogy nem olyan könnyű örömöt szerezni az élettől. Néha ezt külön meg kell tanulni. Tanultam.

Először is megtanultam, hogy az élet élvezete nem valami nagy és mutatós dologról szól, mint például az utazás vagy a bulizás. Bár ezt is. És nem ehhez kell sok pénz. A legfontosabb és legjobb dolgok az életünkben, mint tudják, ingyenesek. Az élet örömét minden nap meg lehet szerezni különféle apróságokból. Itt a legfontosabb a helyes hangolás.

Reggel felkeltem, felugrottam és futottam. Most valahogy így néz ki: lassan kinyitom és lehunyom a szemem. Ásítok. Nyújtás. Megint ásítok. Kényelembe helyezem magam, kinyitom a szemem. Hallom az ablakoktól tompított autók zúgását. Hazudok, élvezem a csendet és ezt a zümmögést, a kék reggeli fényt és a tiszta hűvös levegőt, az ágy puhaságát és a mennyezet fehérségét. Hallom a madarak csicsergését, és lélegzetem eláll a boldogságtól.

Valójában szó szerint bármit lehet élvezni.

Például a buszokból. Nem viccelek. Egyszer még fizettem is érte. Férjemmel Izraelben éltünk, és az állampolgárság megszerzésének úgynevezett fokozatos eljárásán mentünk keresztül. Az ideiglenes tartózkodási vízummal kapcsolatos interjún pedig megkérdezték, mit szeretek Izraelben. Meglepetésemből igazat mondtam: a természet és a buszok. Általában nem kaptam vízumot.

Szóval a buszról. Amikor a forró izraeli nyáron felszálltam egy utcai izraeli buszra, a mennyországba mentem. A vad meleg átadta a helyét a hűvös levegőnek, valamiért mindig voltak szabad helyek a buszon. A busz végébe mászva lehuppantam az ablak melletti szabad ülésre, kinyújtottam a lábam és élvezni kezdtem.

Én is megpróbálok mindenben örömet szerezni, és ha ez nem sikerül, akkor ez egy jelzés számomra, hogy valamit változtatni kell.

Például az asztalnál ülő osztálytól próbáltam megtanulni angolul. És nagyon unalmas voltam és bosszantott minden. Aztán eszembe jutott, hogy felirattal ellátott filmekből és tévéműsorokból tanuljak angolul. Szóval örömmel tudom csinálni.

Szeretek kempingezni, de nem szeretek sátorban aludni. Annyira fájdalmas volt számomra, hogy több, mint egy éjszakás tartózkodással kellett megtagadnom az utazást, mert ez meghaladta az erőmet. De valahogy egy rendes kiránduláson egy összecsukható székben ültem az erdő közepén, és néztem a sátrat, és ez feltűnt nekem. Mi van, ha a sátor nagy, mint egy kis ház, és felfújható matrac és valódi ágy lesz benne, és hálós ablakok lesznek a "tetőben", akkor ez teljesen más kérdés! Igaz, ilyen sátrat még nem vásároltunk, de a lényeg az, hogy most már világos, merre kell menni.

Ez azt jelenti, hogy ha vigyázol, szinte mindig megtalálod a módját, hogy örömmel élj. Ehhez azonban először is el kell ismernie az élvezethez való jogát. És nem mindenki adja magának. Végtére is, ha "az üzlet az idő - a szórakozás egy óra" és "Én vagyok az ábécé utolsó betűje", és általában először másokra kell gondolnia, majd magára, különben önzés, ha szüksége van rá megtenni azt, amire szükség van, és nem azt, amit akarunk, milyen örömről beszélhetünk. Valószínűleg szinte mindannyian ebben a paradigmában nevelkedtünk. Ezért történik, hogy meg kell tanulnod örömmel élni. De a jó hír az, hogy meg lehet tanulni! Előfordul, hogy nem olyan egyszerű saját maga megcsinálni, mert a gyermekkorból felszívott attitűd terhelése zavarja. És itt használhatja a pszichológus segítségét.

Általában van boldogság, és közel van! És megtanulhat boldognak lenni! -